Pages

Sunday, July 26, 2015

DEN POIE BANDUNG~ Day 2

#bilaatiqahberjalan

Day 2~

Bercintun den nak update status travelog den ni ha. Hampun, maaf den pinta. Jadi untuk hari ke-2, den sekumpulan dah plan nak poie Kawah Putih yang terletak nunnnnnnn jauh ke pedalaman. Kalau naik mobil, ambil masa lebih kurang 3 jam jugaklah. Demi nak tengok Kawah Putih, den gagahkan diri ini untuk meredah jalan raya. 

Actually den tak berapa nak ingat flow perjalanan den sebab dah lama gile baru nak update. Akan den usahakan untuk share sebanyak yang mungkin. Selalu orang akan ke Tangkuban Parahu kan? Mesti korang pernah dengar kan. Den sengaja tak nak pergi sebab harga tiket die dah melambung tinggi. Baik beli kain sulam bebanyak. Hehehe.

Jom tengok gambar ek. Sebab dah tak tau nak story ape. Maaf lagi sekali.



Warga indonesia pun ramai datang melawat. Diorang pun nak berlibur jugak.



 
Orang cakap pakcik ni buat show main alat muzik apa tah. Masa den nak balik, pakcik tu baru nak get ready.

Ini adalah van yang korang akan naik jika korang datang menggunakan bas. Bayaran akan dikenakan. Cuma den tak pasti berapa rupiah.


Bye.bye Kawah Putih

Lepas Kawah Putih, den pun gerak untuk balik ke bandar Bandung balik. Kali ni singgah makan tengah hari merangkap tea time die sebuah restoran ni. Sedap gak makanan nya.

Gubug Makan Mang Engking. Lokasin tak diketahui. Harap Maaf.

Style makan atas kolam. best.best. Den suko. Nyaman je rasa.


Lepas makan, perut dah kenyang, sambung shopping lagi. Macam semalam den merayap ke setiap factory outlet sampai dah malas nak masuk dah. Malam tu, memasing sume siap kira-kira balik duit sebab esok pepagi nak serbu Pasar Baru Trade Centre. So tolak tepi pe yang patut dulu. See u. Da~~


Atiqah.Almy

Pautan lain:

1 comment:

  1. Salam sejahtera Tuan / Puan semoga semua senantiasa diberikan kesehatan dan dimurahkan rezeki nya (amiin). kami disini nak menawarkan semua kereta tuk (Bandung/Jakarta City Tour). Bagi siapapun Tuan / Puan yang dah ada plan tuk bercuti di Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta untuk transportasi semasa di Bandung/Jakarta boleh sahaja PM atau Whatssapp sahaja dekat
    Call : +6282214441280
    +6282216270779
    WhatsApp : +6282214441280
    +6282216270779
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Dijamin kami bagi harga yang sangat berbaloi & service yang terbaik / layanan 5 Bintang ***** (Insya Allah).
    Mohon maaf Tuan/Puan apabila ada ayat yang kurang berkenan dalam Promotion yang kami tawarkan..

    Nb : Yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada, tapi kami jamin yang terbaek tetap Dhani Bandung (Insya Allah) jom-jom di Bandung murah jer , Terima Kasih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts